Paniek klonk in haar stem, ik kan nu niet opladen.

Fijn om in contact te zijn!

Lopen we zo’n keukengigant binnen op zoek naar iemand die ons advies kan geven.
Er komt een verkoper aangelopen die ons graag van dienst is.
Vlak daarvoor sprak een collega hem aan met een vraag of hij een oplaad snoertje bij zich had voor haar telefoon. Hij gaf aan dat hij geen snoertjes bij zich had.

We legden onze vraagstukken voor en bracht en hij bracht ons weer op nieuwe ideeën.

Paniek
Ik hoorde op de achtergrond zijn collega nog steeds naarstig op zoek naar een oplossing voor het opladen van haar telefoon. Ze was begonnen met mensen te bellen wederom de vraag stellend:
„Kun je mij helpen aan een oplaad snoertje voor mijn telefoon?”

Intussen ging onze adviseur nog even wat materiaal erbij halen, en ik stond op en zei: „ik ben zo terug”. Mijn vrouw iets wat verbaasd achterlaten, van wat gaat hij nu doen?

Ik liep naar mijn auto, haalde het oplaad snoertje eruit. Ik leverde deze tijdelijk in bij de ‚zoekende’ collega.

Lunch
„Ik hoop dat je hiermee even uit de brand bent, we gaan zo nog naar een winkel hiernaast en nog even lunchen dan kom ik het snoertje wel weer ophalen.


Dankbaar en verbijstert plugden ze haar kabel van 'levensbelang’  in de telefoon en het stopcontact. 

Ik zelf ben nu opgeladen.

Wanneer heb jij iemands 'levensbelang' gered?

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Wie weet interesseert je dit ook:

>
Success message!
Warning message!
Error message!